zondag 6 januari 2013

Werchter 2012

De voorbije zomer wilde ik Werchter in 'stijl' meemaken.
Nu, voor die stijl had ik een kleedje nodig! "Een kleedje op Werchter?" hoor ik jullie denken. Ja hoor, een kleedje! Met van die kei toffe rubberen laarzen eronder! Alleen dan zonder de laarzen want die had ik niet. Dus moest ik wel voor een kleedje zorgen!

Een kleedje voor Werchter hoefde voor mij ook niet erg duur te zijn! Daarom ging ik langs bij Zeeman. Daar hadden ze een erg tof kleedje, dat volledig paste in mijn idee over de Werchter-stijl. Enkel was het bovenstuk me veel te groot. Jammer dat ik geen foto heb genomen van hoe het voor de transformatie was, maar ik heb er wel een van NA de transformatie!

Wat heb ik veranderd?
Ik heb van een oud topje van H&M (dat ik toch niet meer droeg omdat het te kort was geworden -of ik te lang-) een 10 cm afgeknipt en het topje van het kleedje eraf gehaald. Het topje van H&M heb ik dan aan de rok genaaid. Ook heb ik zelf een biaislintje gemaakt (het was mijn eerste keer, dus het zit wat scheef. Bon). Dat lintje heb ik dan onderaan het kleedje vastgenaaid en TADAAAAA, AF!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten