dinsdag 8 januari 2013

Een 2e leven

Een van mijn favoriete bezigheden is naar de kringloopwinkel gaan. Samen met mama welliswaar, zij vindt het ook fantastisch om rond te snuisteren in 2e handsspulletjes.

De verzameling van mama bestaat vooral uit servies. Servies van 'Bavaria'. Dat is zo van dat feëriek servies met gouden krulletjes, bloemetjes, de oren van de tassen zien er vaak uit zoals elfenoortjes, ... Super mooi! Stiekem ben ik er wel erg jaloers op.

Aangezien ik de 2e handsspullen-verzamel'woede' van geen vreemde heb, kan je je al wel voorstellen dat ik ook al wat van die spulletjes heb...
Ik heb foto's getrokken van wat ik tot nu toe allemaal verzameld heb. Stuk voor stuk écht schatten van spullen!

& zelfs het vriendje vindt ze mooi. *vreugdesprongetje*


Mijn schatten:


Milkshake glazen



Fruitsapkan



 Bavaria-serviesje



 Wijnglaasjes



Bavaria !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten