dinsdag 15 januari 2013

PIF (Pay it Forward)

Gisteren waagde ik mijn kans bij 'Flooke' (http://elieflo.blogspot.be/) om aan mijn eerste PIF te kunnen meedoen, en het is gelukt! Ik ben zelfs nog 3e, YES!

Nu wil het toeval dat ik zelf niet alleen graag kadootjes KRIJG, maar ook graag kadootjes GEEF! Zeg nu zelf, wat is er leuker dan zomaar een geschenkje krijgen of geven... dat geeft je toch een goed gevoel, niet?!Daarom wil ik mij ook engageren tot deze hartverwarmende opdracht !

Wat te doen? De eerste 5 personen die onder dit berichtje een reactie achterlaten, ontvangen in de loop (tussen nu en 31 december) van 2013 van mij een handgemaakt kadootje.

Uit blijheid geef jij dan weer 5 anderen iets moois wat jij voor hen maakt of verzamelt.

Het gaat natuurlijk helemaal niet om grote, dure of ingewikkelde dingen
maar om de boodschap die erachter zit
en de GLIMLACH die erbij hoort.
Ben je bij de eerste 5?
Stuur me dan jouw adresgegeven door per email:

lienederoeck@gmail.com
Ben je te laat, maar wil je ook zelf meedoen?
Zet dan bovenstaande afbeelding en de uitleg op je eigen blog of site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten