woensdag 9 januari 2013

Mmm .. Cupcakes !

Iets wat ik absoluut niet leuk vind, maar waar je wel eens (om de zoveel tijd) door moet, is ziek zijn. Bah! Een echte hekel aan! Ik kan dan ook totaal niet stilzitten of rusten, wat mijn 'genezen' alleen maar langer doet duren.

Dus, ineens kreeg ik het in mijn hoofd een étagère te maken. Ik had alle spullen toch al in huis. Ik had vorige keer in de kringloopwinkel nog 2 eierdopjes en 3 (kei ferme) borden gekocht.

Met deze 5 dingen ging ik een retro-étagère met retro kleurtjes.


Hmmm... Die eierdopjes... Ze vond ik wel mooi, maar langs de andere kant vond ik dat ze niet goed genoeg bij de rest van de borden pasten. Ik ben dan in een hobbycenter een spuitbus gaan kopen: groen. Dat groen zou er super goed bij passen.

Allereerst: eierdopjes groen spuiten en 24u laten drogen! (Amai, da's lang ... en ik heb al zo weinig geduld.)



Algoed ben ik (momenteel ook nog) ziek en had ik wel wat tijd om te wachten op die eierdopjes...

Toen de eierdopjes volledig droog waren, moest ik ze met epoxylijm (of twee componentenlijm) vastlijmen op mijn borden. Dit was het resultaat:


En nu nog vullen! Het volgende taakje was lekkere cupcakes zoeken, bakken en deze op mijn allernieuwste étagère zetten.
In de kast vond ik dan ook nog toevallig superleuke cupcake-vormpjes in leuke retrokleurtjes. Ideaal om op mijn étagère te zetten!



Zo mooi & zoooo lekker!
Het recept van de cupcakes bevat vanille-essence én honing, een super combinatie!
Het volledige recept vind je bij Sofie Dumont, of kan je gerust ook eens aan mij vragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten