woensdag 23 oktober 2013

Long time no see

Oei Oei Oei!

Lang geleden dat ik nog eens blogde ..
Aangezien ik het afgelopen jaar (nu bijna een heel jaar) voor de eerste keer voltijds werkte, vond ik écht nergens de tijd om alles te combineren (voetbal, lief, creatief zijn, vriendinnen, werk, ...). Het was allemaal een beetje overweldigend.

Als eerste wilde ik Flooke bedanken voor de kadootjes van haar PIF waar ik aan meedeed! Ik heb de gehaakte kat al meteen aan mijn autosleutels gehangen :-) !!

Ik heb nogal heel erg veel geknutseld en gefrutseld de laatste maanden, dus ik ga niet alles meteen online zwieren. Dat zou een hele overload worden!

Het laatste wat ik maakte, vandaag, waren 2 étagères. Bij wijze van kadootje.
Het ene is voor een van mijn beste vriendinnen. Zij verjaart pas 12 december maar elk uitvlucht volstaat om te knutselen, niet?!



Als tussenstuk gebruikte ik een zout- en pepervatje.



Het andere is bestemd voor één van de jongeren uit mijn leefgroep (ik werk als opvoedster). Zij is "alleen" gaan wonen, d.w.z. dat zij onder begeleiding en nog op het terrein in een studiootje woont waar zij eigenlijk volledig op haar eentje zit. Ze geeft er binnen een paar dagen een "housewarming", zoals een echte alleenwonende volwassene. Zo'n dingen doen me glimlachen :-)




Ik hoop dat ze er blij mee zijn!

2 opmerkingen:

  1. Heel graag gedaan hoor! Ik zie al uit nr je andere creaties van de afgelopen tijd want dit ziet er heel leuk uit! Met taartjes erop zelfs nog leuker!:) en niet bloggen is inderdaad niet gelijk aan niet knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag maakte ik cupcakes, die ik er even heb opgezet ;)

      Verwijderen