zaterdag 26 oktober 2013

Kadootje

Midden deze week maakte ik een étagère voor 1 van de jongeren van mijn leefgroep. Hij was toen nog niet helemaal af... Maar wat kon ik er nog meer mee doen zonder het 'to much' te laten worden..?

Gisteren kreeg ik een idee, ik doe er gouden dingen bij! Lekker kitsch :-)
Dus spoot ik de tussenstukjes goud. & nog vond ik hem nog niet 'af' genoeg!
Ik zocht bij ons in de leefgroep een plastieken speelgoeddiertje (nen ezel!), spoot hem ook goud en zetten hem als kers op de taart, de gouden ezel op de étagère.

Een foto van het resultaat mét cakejes heb ik niet kunnen maken (de collega's hadden ze nogal snel opgegeten), maar heb wel eentje zonder.

Ik kreeg echt nog kei leuke commentaren op mijn projectje. Die motiveren me nog meer om verder te doen en andere projectjes te starten :-)

Het was een leuke dag! Leuk, leuk :-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten