dinsdag 3 december 2013

Van sjaal tot vlaggenlijn

Ga eerst eens even langs bij Lies, zij doet een BAGELIJKE give away :) !


De recykleer 14-daagde heb ik duidelijk gemist :)
Ik begin altijd laat aan alles en stel alles uit, verschrikkelijke gewoonte...
Alle, natuurlijk niet bij alles, maar wel bij alle knutsel- & naaiprojectjes.
Ik zou er van af willen, maar ik weet niet goed hoe? Prioriteitenlijstjes heb ik geprobeerd, tot ik er dan weer teveel,had en dus weer geen overzicht kreeg... Zucht :)
Ik zal het op het creatieve brein steken dat continu op volle toeren draait... *kuch, kuch*

Nu, een paar weken geleden (jaja, nog voor de recykleer-14-daagse!) vond ik een leuke sjaal die ik eigenlijk NOOIT heb gedragen. Ik vind het nogal een vrij harde stof voor een sjaal, van daar waarschijnlijk. Ik wilde ook al heel erg lang een vlaggenlijn, maar heb niet zo heel veel stofjes liggen (van mezelf althans, want mama heeft een hoop - sinds zij nog steeds kleren maakt voor zichzelf #jaloers). Dus nam ik die sjaal maar eens onder handen!


Na veel gepruts en geprul heb ik dan uit karton een driehoek gesneden! Daar was ik al fier op! Wat heeft dat lang geduurd! Schandalig eigenlijk :)

En dan maar alle 9 vlaggetjes overgetekend (de rest was mislukt :))

Nog een lichtblauw, bijpassend biaislint eropgenaaid (ook al erg zigzag :/), maar het resultaat mag er wel zijn! 

#leve de plantrekkerij!!!




En voor de wildebras met knielappen, maakte ik nog een giraf voor op zijn poep (of dinosaurus, je mag zelf kiezen wat je erin ziet)




2 opmerkingen:

  1. Zo een vlaggenlijn wil ik ook nog eens maken :) altijd een leuk en mooi resultaat ;) bedankt voor de link ;) ik ga u volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen