dinsdag 26 november 2013

Watte-tape?!

Weeral een tijdje niet geblogd, maar daarom niet stilgezeten!
Aangezien ik en het lief bezig zijn met de koop van een bouwgrond, gaat het merendeel van mijn tijd (en gedachten) naar dat project. En ook naar het feit dat ik me enorm gelukkig voel en dus op dit moment niet meer helemaal helder kan denken :) *hmmmm*

Ik maakte net nog iets superleuk en supersimpel: ik beplakte een aantal bokalen met washi-tape!
Natuurlijk had het rond deze tijd eerder iets met groen- en roodtinten mogen zijn, maar mij hoor je niet klagen. De kleuren op mijn washi-tape zijn eerder zomers, wat me doet terugdenken aan de zalige zomer...

Een echte omschrijving van hoe je zoiets maakt, moet ik jullie handige dames niet geven ;)

Mijn zomerse resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten